Масло

.
Масло

Існує кілька загальних закономірностей в обслуговуванні масла автомата:

  1. Якщо масло прозоре (нехай і темне) і АКПП працює штатно — не варто завчасно міняти масло і фільтр, але періодичність заміни масла в АКПП встановлено виробником автомобіля.
  2. Якщо масло темне, непрозоре або викликає підозру суспензія механічних включень в маслі, то варто зробити як «мінімум» часткову зміну масла, а як «норма» – повну заміну масла зі зняттям і чищенням піддону. Піддон покаже більш точно стан коробки переключення передач. Якщо на магніті виявляться їжачки-стружки – пора відкладати гроші на капремонт.
  3. Якщо на дні піддона зустрічаються тверді частинки розміром понад 1 мм, то це маркер того, що відкладати капремонт більше не можна, і люфти і вібрації починають руйнувати коробку. Навіть якщо немає інших скарг, начебто протікання, ударів, втрати тяги.

Часткова заміна:

Можливо злити лише половину вмісту коробки через те, що структурно АКПП є дві сполучені посудини, які при заглушеному двигуні між собою не взаємодіють. Очевидно, що при частковій заміні рідини Ви всього лише освіжаєте вміст коробки, тобто рідина стає або наполовину новою, або наполовину старою (в залежності від рівня Вашого оптимізму).

Повна заміна:

Здійснюється шляхом підключення спеціального гідравлічного апарату (wertheraga 2812) для обслуговування АКПП до масляного радіатора охолодження коробки переключення передач. Суть процесу в тому, що при заведеному двигуні спеціальна установка повністю замінює новою рідиною стару і промиває всі елементи в коробці. Відповідно, після такого процесу рідина АКПП повністю свіжа.

Особливості повної заміни масла в АКПП:

  1. Процедура потребує більшого обсягу масла, ніж заявлено в специфікації виробника до даного автомобілю;
  2. Не виключає необхідності зняття піддону і заміни фільтра АКПП;
  3. Не відновлює зношені частини АКПП;

4. Не гарантує відновлення заводських параметрів і разом з тим зупиняє процес руйнування внутрішніх елементів.

Відправте нам повідомлення:

Ім'я

Телефон

E-mail