Віддалене врегулювання збитків

avtogarant_3
Нашим автоцентром  «Автогарант Маркет»  виконується унікальна послуга з Віддаленого Врегулювання Страхових Випадків.

Ми, разом зі страховими компаніями-партнерами, розробили нову просту схему із віддаленого врегулювання збитків. В разі настання  страхового випадку, Вам необхідно повідомити  про це за  телефоном страхової компанії, а письмову  заяву про страховий випадок  Ви зможете подати в компанії «Автогарант Маркет» в м. Бровари або в м. Києві («Автогарант Моторз, вул. Порика 8а, «Вікінг Авто», вул. Трублаїні, 37;, вул Металургів, 51)

  1. Наші співробітники можуть Вам надати консультацію, як по телефону, так і на робочому місці відносно дій при настанні страхового випадку.
  2. Наші страхові спеціалісти приймають документи від Клієнта та консультують  при заповненні відповідних форм та  бланків для страхової компанії;
  3. Консультанти проводять аналіз попередніх документів на предмет правильності заповнення та відповідності правилам страхування;
  4. Після цього ми призначаємо та узгоджуємо з Клієнтом дату та місце незалежної експертизи для страхової компанії
  5. Після цього проводиться огляд транспортного засобу з фотографуванням пошкодження;
  6. Далі складається акт огляду транспортного засобу;
  7. Нами здійснюється інформування клієнта про те, на якій стадії знаходиться розгляд його справи в страховій компанії;
  8. Отримується направлення на ремонт від страхової компанії, виходячи з представлених документів.

Просто зателефонуйте нам, щоб дізнатися деталі даної послуги і ми допоможемо Вам уникнути стресу після настання випадкових подій!

Ремонт транспортного засобу, після отримання направлення на ремонт від страхової компанії, буде проводитися в нашому автоцентрі з урахуванням узгоджених побажань та домовленостей.

 Переваги оформлення страхового випадку безпосередньо в нашому автоцентрі «Автогарант Маркет»:

  • Співробітники відділу відновлювального ремонту мають великий досвід роботи та нададуть повну інформацію щодо Ваших дій при настанні страхового випадку;
  • Економія Вашого часу при оформленні страхового випадку. Для того щоб написати заяву про настання страхового випадку, Ви приїжджаєте в «Автогарант Маркет» у зручний для Вас і заздалегідь узгоджений час з 8:00 до 20:00. Немає необхідності очікування в чергах і підстроювання під робочий час страхової компанії;
  • Доступність послуги в вихідні та святкові дні;
  • Поставити автомобіль на відновлювальний ремонт Клієнт може вже відразу після отримання від страхової компанії підтвердження, що випадок визнаний страховим (Гарантійний лист), не чекаючи перерахування грошей від страхової компанії на розрахунковий рахунок нашої компанії;
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта. При оформленні страхового випадку експерти відділу віддаленого врегулювання збитків, підходять індивідуально до кожного Клієнта, і готові розглянути і по можливості врахувати всі пропозиції;
  • Зручність полягає в тому, що огляд пошкоджень автомобіля майстром-приймальником і написання заяви про настання страхового випадку відбувається в один день;
  • Огляд ушкоджень транспортного засобу виконують висококваліфіковані майстри-приймальники;
  • Можливість виявлення прихованих дефектів в день огляду;
  • Інформування Клієнта щодо необхідних документів для врегулювання збитку;
  • Протягом всього часу врегулювання страхового випадку, досвідчені експерти будуть інформувати Клієнта на якій стадії знаходиться його справа;
  • Ремонт транспортного засобу, після отримання направлення на ремонт від страхової компанії, буде проводитися в нашому автоцентрі з урахуванням узгоджених побажань та домовленостей.

Ваше ім'я

Ваш телефон

Причина звернення

Фото